Kumla



                  I helgen har jag varit flitig när det
                  gäller att virka tomtar........det är
                  faktiskt jätteroligt......I dag blir det
                  en sväng till Kumla för att trimma
                  Ludde i morgon blir det APT möte
                  på jobbet och på torsdag ska jag
                  hälsa på min goda vän Mari-Anne
                  Henrysson och då tänker jag ge
                  henne två tomtar....ska bli roligt
                  att se hur många tomtar jag själv
                  får kvar till jul......Jobbarhelg
                  väntar mig Fredag Lördag så då
                  ligger virkningen på is....hoppas
                  bara att mitt ryggonda har släppt
                  tills dess, jag gjorde ju ett ensam
                  lyft på jobbet i Torsdags natt, men
                  vad gör man när det är kort om
                  personal.........Funderar fortfarande
                  om jag ska sätta lås på bloggen, ja
                  vi får se hur det går........A...........

Kommentarer
Postat av: Madde

Tomtarna är såååå fina.Jag har själv börjat virka på en nu.Riktigt roligt faktiskt;)

Du måste hälsa till Marie-Anne från mig så mycket.

Krya på ryggen nu vännen.Klä dig varmt för sjutton.



Kraaaam <3

2011-11-16 @ 08:40:52
Postat av: Anita

Hej Madde....visst är det roligt att virka tomtar men det är ett jäkla räknande....ja jag ska hälsa från dig....och ryggen är ännu värre i dag...kram....

2011-11-16 @ 09:43:36
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0