Bloggandet



           Fy vilken dålig bloggerska jag har varit ett
           ett tag nu, men snart kommer det mera skit,

           Just nu tar jag bara igen mig med trädgårds-
           arbete, husbilsstädning.....den rackarn har vi
           nu ställt in  för vinterförvaring......vi ses om 5
           månader då hämtar vi dig och tar en riktig härlig
           långväga Påsktur.... var det sista jag sa innan vi
           stängde dörren........5 månader går väl fort.......
           eller...........Jag har beställt Julbord på Ohlshammars-
           gården......det var några år sedan vi var ute och åt
           julbord, vi bjöd med farmor Siv några år men sedan
           tyckte hon det var bra........men nu kände Goe Gubben
           och jag att nu är det dags igen......I dag ska Ann-Sophie
           och jag in till stan faktiskt, det är inte så ofta man är 
           inne i city nu är köpcentret Marieberg finns, men idag
           blir det en tur........Jag har nu jobbat en tre nätters 
           helg så nu ska det bli kul att få gå ut i dagsljus........
           Ha det gott.............A.........................................          

Kommentarer
Postat av: Mariana

Hallå där Rallybruden! :)



Jaa, fy vad dålig Du har varit på att blogga!

Jag har tittat in här emellanåt... men inget nytt under solen... :(

Men plötsligt händer det... som vi vet....



Ut o lufta på Dej ordentligt nu för imorron natt är det dax igen. Då ses vi! Görsköj...

Själv drar jag igång inatt. Jobbar med Gunhild.

Det ska också bli jättekul att träffa henne igen.



Ha det gott! ... kram...



2011-11-01 @ 13:36:17
Postat av: Anita

Hej Mariana......haha...rallybruden ...jo det låter det...nej det har varit lite stiltje på bloggandet ett tag men nu slängde jag in ett inlägg....det har varit en givande e.m på stan...så vi kom överrens om att vi skulle göra det lite oftare....ja det ska bli kul att jobba med dig två nätter...hoppas att ni får det bra i natt.........Ses i morgon....kram

2011-11-01 @ 17:16:56
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ibland är det så,annat måste göras och bloggen får vila.Sorgligt att husbilen får vintervila,själv avskyr jag denna årstid med mörkret och kylan,längtar redan till vår och sommar.Jag är en sol och sommarmänniska som aldrig får nog av den årstiden så den här årstiden försöker jag bara att stå ut och överleva till värmen återkommer.Ha det gott Kram AQ

2011-11-01 @ 20:50:31
Postat av: Anita

Hej Anette......Håller helt och hållet med dig....fy för den här årstiden och november är ju den tristaste månaden på hela året...sedan i december när man får se lite fina ljusstakar i fönstren går det lättare.....och i Januari börjar nedförsbacken.....Till våren...Kram...

2011-11-02 @ 06:17:23
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0