Tisdag 31/5



           Oj vad tiden går fort, i dag är det sista dagen
           i denna ljuva månad Maj..................och nu är
           är det inte alls långt kvar till vi åker på semester

           I eftermiddag ska jag till jobbet på möte, nästa
           möte jag går på då är semestern över, och vi är
           inne i mitten på Augusti....Onsd-Torsd-Fred och
           Lördagnatt ska jag jobba, men det lär gå som en
           dans, 2 nätter med Tarja och 2 nätter med Ulrica
           bättre nattkompisar är svårt att få till............Det
           känns så tråkigt att Tarja nu ska lämna oss och
           börja i Örebro..........

           I går var vi inne till Örebro och hjälpte Magnus
           städa i lägenheten som han ska flytta ifrån i
           morgon..........Han ska ju flytta ihop med rara
           Anna, och hon frågade om vi hade tid att kom-
           ma in till deras nya lägenhet innan vi åker på
           semester och det måste vi ta oss tid till natur-
           liktvis......ska bli spännande,och framför allt
           så hittar jag alldeles själv hem till dom för de
           bor grannar med Daniel's gamla skola nämligen
           Engelbrektskolan och där var jag många gånger

           Goe Gubben ska ute och segla med jobbet i dag
           så honom lär jag inte se igen förrän framåt natt-
           kröken......hoppas bara att det inte blir oväder
           för dom...........................A..........................

Kommentarer
Postat av: Madde

Härligt för dig vännen.

Vilka kanonkompisar du fick så här på sluttampen.

Ja du dom nätterna kommer bara rusa iväg.

Då har du snart semester vännen....tjohoo vad kul!



Kram Madde

2011-06-01 @ 09:41:18
Postat av: Anita

Hej Madde...ja visst är det "goa" tjejer som jag ska jobba med....och jag vet en annan"go" tjej som också ska jobba...hon ska nog få ett besök...kram

2011-06-01 @ 10:13:27
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0