Tisdag 10/5



                                        GodMorgon.........

         Nu så här vi 0700 tiden på tisdagsmorgonen ser
         det lite molnigt ut på himmelen så i dag ska jag
         nog ta tag i mina fönster på övervåningen, en
         favorit syssla sedan jag fick min lilla maskin....
         nu är det ett nöje att putsa fönster faktiskt......

         I går var det träff med tre söner inne i stan
         Erik skulle ha sin tv uppsatt på väggen och
         då behövde han hjälp av sin pappa till det
         Magnus kom ut på eftermiddagen för att hämta
         lite papper som låg inlåst i vårt kassaskåp, han
         ska sälja sitt vapenskåp och någon bössa och
         så skulle han slänga lite porslin, och då var jag
         tvungen att åka och kolla om det var något som
         jag kunde ha i mina redan överfulla skåp, och
         det var det ju naturligtvis...........

         Magnus och Anna har fått en 3 rumslägenhet på
         Nygatan så de flyttar in den 1 Juni.....roligt........

         Nej nu är det dags för frukost innan det blir fönster-
         putsning....Ha det gott.............A.........................

Kommentarer
Postat av: Madde Q

Hi hi jag är lite(läs mycket) avundsjuk på din lilla maskin som du tvättar fönster med.

Men jag har talat om för Göran att jag önskar mig en sån.....och SNÄLL som han är så får jag nog en sån;)



Kram Madde

2011-05-10 @ 12:09:32
Postat av: ANITA

Du får säkert en liten maskin av Göran han verkar ju vara en väldigt snäll "gubbe".....Kram....

2011-05-10 @ 13:19:54
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0