Stormvarning



         Ja i dag är det stormvarning på Dammgatan, inte
         bara för att det blåser ute.........utan att jag vaknade
         och är på ett sju helsikes dåligt humör............jag vet
         inte när jag kännde mig så här sist.........jag vaknade
         och var genomsvettig och ville därför gå upp och
         ställa mig i duschen direkt....men se det ville inte
         Djuret ...han ville gå ut och lukta på blommorna.....
         ja ni förstår väl vem som vann....Ludde så klart......

         På med jackan och upp med huvan....ja och ute regnade
         det naturligtvis....när jag gått en bit kom jag på att jag
         hade glömt hundbajspåsen.......skit också.......men som
         tur var så nöjde han sig med att lukta på blommorna och
         skvätta lite bortikring.......

         Ja då var det dags för frukost.....ett jäkla tomt kylskåp....
         men hittade ändå en tub med Kalles Kaviar som inte var
         utgången......det är ju för sött för mig...men skit samma
         det var bara att öka insulinet ett par snäpp.....och så var
         kaffet slut naturligtvis......men jag hittade ett oöppnat
         paket uppe i skåpet......den enda glädjen så här långt......

         Ja så skulle jag ta lite kort med kameran men den var
         felinställd så de blev för mörka......då tänkte jag att jag
         tar några med mobilen när jag är ute med Ludde........
         ja dom blev åt hel......dom med.... alldeles för ljusa.....
         Apträdet här blev det bästa........

         Tittade i postlådan och där var det bara en massa jäkla
         reklam inte en enda räkning som man kunde bli förbannad
         på........livet är hårt i dag.....jag undrar om jag kanske kan
         sjukskriva mig i natt p.ga dåligt humör......nej nu ska jag
         klä av mig och krypa ner i sängen igen....det kanske 
         hjälper att sova en stund till............A........................
    

Kommentarer
Postat av: Anonym

HaHa nu fick jag mig ett gott skratt,ja fy sjutton en del dagar ska man stanna i bingen AQ

2011-05-24 @ 16:41:21
Postat av: Anita

Ja du idag är det en sådan dag.....inget roligt alls .....men efter en liten tupplur börjar livet rätta till sig ...skönt....Anita.....

2011-05-24 @ 17:34:06
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Madde

Post nubila phoebus.....vet du vännen;)

Hoppas att den här dagen blir bättre.

Fniss.....men "lite" roligt var det;)

Kram Madde

2011-05-25 @ 08:41:42
Postat av: Anonym

Haha....Javisst Madde kom solskenet i dag....Kram...

2011-05-25 @ 14:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0