Sovmorgon



          I dag har jag tagit mig en rejäl sov-
          morgon.....skönt för det var väl-
          behövligt efter tre jobbarnätter......
          Jag har just stigit upp och nu är kl 11...

          Men det har varit en morgon med drömmar
          och dessa drömmar har handlat om trafik-
          olyckor, inget roligt alls........

          Nu önskar jag att det skulle komma lite mera
          regn....detta skvättande gör ju varken till eller
          från.......men nu regnar det visst....då ska jag
          ta på mig mina nya stövlar som jag köpte
          förra semestern......jag har nog bara använt
          dom 1 gång tror jag........och så ska jag ut och
          rasta djuret.........A....................................

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0