Sömnsvårigheter

                      

         Ja nu var det ju så att jag sov ju
         alldeles för länge i dag efter att jag
         gick av mitt nattpass.............
         så nu sitter jag här och surfar på
         nätet......det är ju ingen ide att gå
         och lägga sig ...då blir det ännu en
         "rulle natt" och det känner jag inte 
         för....Goe Gubben, Ludde och jag tog
         en promenad till Svärmor för att
         lämna av en lite blomma men det var
         ingen hemma där, så jag hängde
         blomman på dörrhandtaget och
         hoppades att den skulle hänga kvar
         tills hon kom hem....för det är ju ett
         himla blåsväder ute.........vi har även
         haft två av pojkarna hemma...och den
         ene ...Erik kände sig lite krasslig och
         hade lite feber, men vi får hoppas att
         sjukan snart går över..........A...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0