Onsdag....4/5



               Ja då var det redan onsdag i dag och jag har
               jobbat några nätter...jag har även haft besök
               Wilma, Fredric och Erik.........................



        Här håller hon på att lära Erik en ny lek.....hon har
        även varit nere på torget och uppträtt lite på scenen
        där....Ludde och jag fick vara publik................

        I dag kommer Ann-Sophie på en fika, men först
        ska jag ringa till verenären och beställa tid så att
        Ludde får sitt hundpass  så han kan följa med oss
        utomlands på semestern....sedan ska jag försöka
        få en trimtid, för nu ser han för ovårdad ut i pälsen
        och klockan 1600 har vi möte på jobbet........A.......

Kommentarer
Postat av: Madde Q

Oj oj oj.....idag hade du fullt upp vännen.

Ha en riktigt bra dag och kram på dig.

2011-05-04 @ 12:10:32
Postat av: ANITA

Ja vilken tur att jag är långledig annars skulle jag inte hinna...och i morgon får jag också fint fika besök på f.m......och sedan vetrenären på middagen...uj uj...så mycket jag har att stå i ...hahaha..kram....(ska bli kul att se dig i morgon Madde...)

2011-05-04 @ 13:33:12
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0