Onsdag 25/5



                   Jajamän då är man på banan igen.......

                   Vilken jäklar tur att gårdagen tog slut
                   och det dåliga humöret försvann så
                   fort jag kom till jobbet, för där blev
                   jag som vanligt igen........................

                  Ludde väckte mig klockan ett i dag men
                  då öppnade jag ut till kuvösen och släppte
                  ut honom på baksidan .....och så fick jag
                  sova en timma till...men sedan tyckte han
                  att det var nog.....och nu har vi precis
                  kommit hem efter en lukt och kiss promenix
                  i blåsten..........................

                  Nu är det dags att försöka få i sig lite
                  frukost och jag vet att kylskåpet är
                  påfyllt för Goe Gubben drog i väg
                  och handlade igår när han kom hem
                  från jobbet......sedan ställde han sig
                  vid spisen och gjorde köttfärsbiffar
                  och grönpepparsås........jag bara
                  älskar grönpeppar, rosepeppar och
                  kapris...........

                  Min arbetsledare talade om att jag hade
                  löneökning.....så nu blir det åka iväg till
                  Marieberg och shoppa lite.....känner att
                  det var ett tag sedan....ska bli kul.......

                  Nej nu ska jag göra lite nytta på min lång-
                  ledighet.....vi drar ju snart på semester....
                  sex jobbarnätter kvar har jag....oj vad det
                  ska bli skönt att dra iväg från vardagen....A....

Kommentarer
Postat av: Madde

Härligt det lät,det där med semester.

Ja den är ju snart här för sjutton.



Kram

2011-05-27 @ 07:13:27
Postat av: Anita

2 veckor kvar sedan drar vi utomlands i 5 veckor...du må tro att jag kommer att längta hem....kram

2011-05-27 @ 23:30:00
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0