Morsdag helg



         Denna helgen har varit hektisk.......i lördags var
         vi inne i stan och hjälpte Magnus som ska lämna
         sin lägenhet på onsdag....jag putsade fönster och
         Goe Gubben plockade ner porslin i kartonger......

         Fredric och Erik var i Norrköping och fiskade
         strömming så de kom hem med 6,5 kilo som
         jag satte i gång och rensade på lördagskvällen
         på förmiddagen hade jag gjort fem pajskal för
         på söndagen kommer pojkarna hem på lite kvälls-
         vickning.............

        På söndag morgon var det bara att fortsätta med
        att rensa strömming, för att sedan köra i gång med
        pajerna, tacopaj-kyckling och baconpaj- spenatpaj
        med ägg och räkor-kronärtskockspaj och tomat
        och mozzarellapaj.......klockan fem dundrade de in
        först kom svärmor sedan Fredric och Wilma, Erik
        Magnus och Anna och Daniel.......och alla åt med god
        aptit och tyckte pajerna var jättegoda................

        i dag är jag trött så jag har tagit en välförtjänt sov-
        morgon............



         Även den här godingen är trött idag........A.......

Kommentarer
Postat av: Madde

Mysigt när barnen kommer hem.Vad smaskigt ni åt...pajer av alla de slag.



Kram...

2011-05-30 @ 15:43:43
Postat av: Anita

Ja det är mysigt och pajerna gick åt...alltid skönt när barna äter det man sätter fram och det har mina alltid gjort....så kul...Kram....

2011-05-30 @ 15:55:51
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0