MorsDag blomma



             Jag var bara tvungen att plocka in några
             liljekonvaljer.....de påminner så mycket
             om Morsdag och skolavslutningar så man
             blir riktigt nostalgisk, när man känner
             doften.....annars tycker jag nog att de
             är finast när de får stå kvar ute i naturen



             Jag har nu gjort en jobbarnatt och har en
             kvar....eftersom min parhäst var sjuk i
             natt så blir det någon annan jag får jobba
             med ......vem vet jag inte just nu......

             Nedräkningen har börjat efter denna natten
             är det bara 8 jobbarnätter kvar innan det
             bär i väg söderut.......det är både nervöst
             spännande och roligt.....Goe Gubben håller
             på att lägga in heltäckningsmatta i husbilen
             det blir lite skönare både för Ludde och oss,
             och eftersom Ludde inte släpper några hund-
             hår så tror jag det blir bra....

             Nej nu är det dags att förbereda för morgon-
             dagen...först måste jag sova, sedan kommer
             Tornado en sväng ....och klockan två ska jag
             vara i Kumla och trimma Ludde, och det tar
             ca 1 1/2 - 2 timmar......och när vi kommer
             hem är det bara att packa in sig i husbilen
             och fly Fjöget över helgen.........A................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0