Söndag 6/3

            Oj vilken skön Söndag vi har haft
            i dag.....mycket tv tittande har det
            blivit med Vasaloppet, skidskytte
            för både Damer och Herrar och
            sedan 5 milen och friidrott...........
            Men vi hann ändå ut på en lång-
            promenad i det fina vädret..........



       Nu i kväll slog jag till och bakade en annorlunda
       Budapestrulle som jag fyllde med grädde och
       jordgubbar......och den var söt och god måste
       jag säga..........



        Men ibland måste man unna sig något gott
        när sötsuget sätter in..............



            Ludde var ute och hämtade sig en isbit som
            han knaprade i sig på rumsmattan..............

            Ja nu är det slut på denna helgen och nästa 
            jobbar jag och helgen därpå drar vi en sväng
            till Teneriffa.........Gött.........A....................

Kommentarer
Postat av: Madde Q

Ha ha ha jäklar vad du bloggar vännen.

Jag har haft en skitmysig stund nu och läst om god mat,Ludde,Jimmy,viktnedgång,brandlarm och mycket mycket mer.

Jättemysigt att läsa din blogg.Du är för jäkla rolig;)

Jaså nu väntar du på Teneriffa....det kan jag förstå.Blir härligt för er att komma till sol och värme ett tag,istället för den här kylan som råder i Sverige just nu.

Men det är vår i luften....det känns i både luft och själ.Vi måste ta en fika innan du drar från Sverige.



Ha det bäst så länge!



Kram Madde<333

2011-03-10 @ 09:59:25
Postat av: ANITA

Hej Goa Madde.....det har varit lite bloggtorka den sista veckan....klart att måste ta en fika innan jag drar i väg....jag ringer dig på måndag...Kram....

2011-03-12 @ 18:07:48
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0