Söndag 13/3



       Svärmor kom med sockerkringlor i går...och Goe
       Gubben har ju redan varit där och smakat...........



         Jag fick en utan socker och nu gör sig samvetet
         påmint...ska jag äta den eller ska jag frysa den
         till ett senare tillfälle, när jag kan ta upp och äta
         den med gott samvete.......ja vi får se vad det blir...



       Jag bara älskar tips...och nu har Hemmets Veckotidning
       kommit ut med en ny tidning med skitbra tips som jag
       slukar med hull och hår....gå och köp den för 29:-.....



         Ser ni vad detta är....jo det är min våg utan batterier...
         vi får se om vi hinner få några till nästa lördag...........
         annars blir det inte vägt förrän vi kommer hem från
         Teneriffa....ojojoj..........................A......................

Kommentarer
Postat av: Madde Q

Har också köpt den där tidningen.

Kanon för sådana husliga qvinnor som dig och mig;)

Så många bra tips:)



Kram på dig min goa<3

2011-03-14 @ 07:52:17
Postat av: Madde Q

Förresten....jag glömde ju säga:

-Vad du är duktig med kilona.Det ska du ha beröm för vännen.Jag vet hur jäkligt det kan vara.

Men din nya diet...verkar ju funka bra och god mat får du ju äta.Inte dumt alls.

Du är så duktig så.....

Kram

2011-03-14 @ 08:05:31
Postat av: ANITA

Hej Madde.....javisst är tidningen bra..uj vad ideer vi får nu....jo det här med vikten ....jag skulle behöva lägga till lite motion också...men soffhörnet är ju så jäklar skönt...Kram.....

2011-03-14 @ 09:55:00
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0