Packning



        Nu är det snart dags för en tripp upp i det blå.......jag ska
        jobba i natt också, sedan går planet från Arlanda
        på söndagmorgon vid 08 taget tror jag......Jag har
        mina kläder färdiga, det ska bara göras en sista
        sållning.........men Goe Gubben ligger lite efter
        schemat....han satte fram en kartong och så sa
        han...Välj du.....ja det är att göra lätt för sig....det
        spelar ingen roll att ungarna nu är utflugna det finns
        alltid någon som behöver hjälp.....men han ska få
        minimalt med kläder med sig.....då får ju jag plats
        med desto mera......nu är han bortgjord den Goe....A.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0