Förändringar



        Ja då har jag gjort mina fyra jobbarnätter och det har
        gått bra......men samtidigt börjar jag fundera om jag
        börjar bli för gammal för detta jobb...det är mycket
        förändringar just nu och det är både på gott och ont
        vi har fått en "nygammal" syrra som ska jobba mina
        helger och vi trivs bra tillsammans så det är inga problem
        alls....sedan har vi goa Tarja som sagt upp sig och ska
        börja i stan på sitt "gamla" jobb igen och det tycker jag
        är såå jävla tråkigt för hon har varit en tillgång för denna
        kommun tycker jag........ja och den nattsyrra som fick en
        nattjänsten hon har gått över och jobbar nu dag.....och
        det är jätteroligt för henne om hon vill jobba dag men
        informationen om allt detta har varit dålig....mycket rykten
        och skvaller blir det......och jag gillar inte sådant....jag
        gillar ju rak information och helst innan allt händer........

        Jag har jobbat innom vården sedan -69 men nu tror jag 
        det är dags för mig att besöka arbetsförmedlingen, det
        har inte hänt så många gånger kan jag berätta........men 
        jag ska nog beställa en tid när jag kommer tillbaka från 
        min vecka på Teneriffa och kolla in om de behöver någon
        i de övre medelåldern, eller jag blir ratad......kul att kolla
        Eftersom det finns Rutavdrag kanske jag kan starta något
        eget..vem vet......men just nu är jag väldigt trött på det här...


       

Kommentarer
Postat av: Madde Q

Jag förstår att du tycker att det är tråkigt vännen....och att Tarja har sagt upp sig.Det var väl synd.

Kram Madde

2011-03-14 @ 07:55:04
Postat av: ANITA

Ja nu tycker jag det är tungt...jag skulle så gärna vilja göra något annat nu men jag vet inte vad....det är såå tråkigt att Tarja inte ska jobba kvar men så är det...vi får se vem som kommer efter henne.....Kram.....

2011-03-14 @ 09:58:32
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0