Stranden



          Goe Gubben och Ludde under parasollet kl 1700
          Fy fan ...jag fattar inte hur människor är funtade
          egentligen.....Klockan 1100 på förmiddagen går
          Goe Gubben och jag ner till stranden på f.m för
          sola ca 1 tim, sedan blir det för varmt, och Ludde
          ligger och trynar i en sval husbil.........men redan
          då kommer det hussar och mattar med sina fyrbenta
          vänner och lägger sig i den stekheta solen .......och
          när vi kommer tillbaka vid 16 tiden ligger de fortfarande
          kvar med sina hundar.......och hundarna kan på sin
          höjd krypa under en solsäng som är ca 20 cm hög,
          och ingen har gett sina hundar något vatten vad jag sett
          utan de tar med sig hundarna och slänger i dom i detta
          salta vatten så de får svalka sig en stund........Till Ludde
          har vi både ett parasoll handduk och friskt kallt vatten....
          och det skulle inte falla mig att slänga i honom i detta
          salta vatten, men han får bara komma ner på stranden
          vid 17 tiden när solen inte bränner så mycket......A....



                            En go och glad Ludde .........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0