Semester



        För två år sedan låg jag här i Medelhavet vid St Tropez
        viken... och i morgon  bitti börjar vi vår resa dit igen
        det ska verkligen bli skönt att komma dit igen........

       Ska jobba min sista natt i natt och klockan sju i
       morgon bitti står Goe Gubben och Ludde klara
       för avfärd......jag sover ett par timmar i husbilen
       det går jättebra.......Här hemma ska Erik sköta
       ruliansen med stödinsatser av Farmor......det
       blir nog bra........Jag har varit hos frissan Ida och
       klippt mig så det ska hålla sig i fem veckor som
       jag tror att vi ska vara borta......om inte hemlängtan
       blir för svår men just nu känns det inte så............

       Nej nu är det dags att packa det sista.......och datorn
       ska naturligtvis med.....det kanske inte blir inlägg
       varje dag men jag ska försöka förmedla lite bilder
       från vår färd söderut......ha det gott..........A........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0