Mistralvindar



        Kära ni vad det blåser....jag törs inte gå och lägga
        mig....men den andra hälften sover så himla skönt



                     Från dom här stora träden ramlar det ner
                     stora tallkottar som är ca 1 dm i omkrets
                     får Ludde en sådan i huvudet vet jag inte
                     hur det går......men nu gör han som husse
                     sover gott..........................Ute är det nu
                     klockan 2245 fortfarande + 25 grader, så
                     nu drog jag igång AC:n.......nu ska jag ta
                     en kall dusch sedan blir det nog sängen...A....            

Kommentarer
Postat av: Madde

Ta hem sånna där tallkottar Anita.Det är skitbra att ha och dekorera dörrkransen med till Advent.

Proppa husbilen full för tusan.



Kram Madde

2011-06-20 @ 10:56:22
Postat av: Anita

Ja fy sjutton vad folk plockar kottar nu efter stormen ...jag förstod inte vad dom skulle ha dom till...men det är nog till dekoration.....Kram...

2011-06-20 @ 12:35:23
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0