Dag 12....21 Juni

             Dagens bilder kommer här.................



           Ja här ligger de nu Ludde och husse.....



            Klockan är nu runt 18 och då tycker Ludde det är
            alldeles perfekt på stranden..................



            I kväll blir det Janssons Frestelse...och
            senare lite bubbel.......vi firar att på
            torsdag morgon drar vi till Spanien....



     Haha jag skulle ta ett kort på en båt med tak......
     men då kom det en gammal liten tant i vägen....



               Här ligger lille Ludde utanför husbilen
               och tar igen sig....................A.........

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skitvädret här hemma tycks aldrig ta slut regn och åter regn och om nu solen råkar visa sig så blåser det halv storm,börjar bli "träligt" det här.

Njut i fullo av din resa Kram Anette Q

2011-06-21 @ 21:20:26
Postat av: Anita

Hej Anette.....När jag sitter här på stranden och gnäller om att det är för varmt....då tänker jag faktiskt å er därhemma, och att det är den berömda Midsommarveckan....och då tycker jag att det är rätt skönt med värmen...jag njuter må du tro.....

2011-06-21 @ 21:32:39
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0