Dag 1...........10 Juni.......


Fredag den 10/6......
I morse gick jag av mitt sista jobbarpass innan semestern...
Lars stod färdig så det var bara att äta lite frukost och vattna mina
blommor sedan gav vi oss iväg och klockan var då vid 08 tiden.....
jag somnade och sov några timmar för att vakna när vi stannade i
Värnamo för att köpa oss varsin mosbricka.....Det hade regnat
ordentlig vid Jönköping.....Sedan fortsatte vi söderut och nästa anhalt
blev Landskrona där Ludde fick sig en promenad.....innan vi körde
över Öresundsbron och fortsatte ner till Rödby för att färja över till
Puttgarden.......det var ingen väntetid så vi kom på färjan direkt......
Ludde var jätteduktig och tyckte det var jätteroligt att åka båt.........
Nu har vi parkerat på ställplatsen vid Heiligenhafen och Goe Gubben
har redan träffat på två Svenska par som är på väg till Sverige...det
ena paret bodde i Frankrike och åkte hem över sommaren...det andra
paret hade varit vid Gardasjön och vädret var inte vidare värst så de
frågade hur vädret var i Sverige............Sedan tog vi en promenad
med Ludde nere vid stranden.....ikväll blir det tidig sänggående för
vi drar iväg tidigt i morgon bitti......................
vi har i dag åkt från Fjugesta till Heiligenhafen och det blev 74 mil........



                     Oj vad blått det var



     Inte visste vi att Ludde var en vakthund...men här
     är beviset..............................A.........................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0