Torsdag 28/7



                    GodMorgon på Er......

       Har just varit ute på en promenad med Ludde i
       det varma vädret.......fast det kommer lite moln
       på himmelen men det gör ingenting för i dag ska
       jag inte pressa mig i solen....nej i dag ska Goa
       Madde och jag ut på en loppisrunda, och det ska
       bli så himla kul........Kom nu inte hem med en
       massa skit sa Goe Gubben.......nej jag köper
       bara det jag behöver sa jag, och sedan var den
       disskutionen över......Nej nu ska jag sätta på
       hurran och bjuda Madde på rabarberpaj och
       vaniljsås...........återkommer med bilder från
       vår loppisrunda  lite senare..........A...................

Kommentarer
Postat av: Anonym

jasså då blir det en massa skit som kommer hem och vart ska du ha dom sakerna? vad blir det för mat hemma i dag då?en annan ska ju laga till fläskfile och potais och vi får se om det blir någon sås till maten oxå

2011-07-28 @ 12:06:37
Postat av: Anita

Haha.......ja det är i allafall inte Goe Gubben som har skrivit detta......men det kan vara så att det är en som får ärva "skiten" senare......

2011-07-28 @ 15:10:08
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Anonym

mmm ja det brukar bli så att man får en massa skit av dig vi har oxå varit på loppis och där finns inte något skit i alla fall mvh daniel

2011-07-28 @ 16:57:32
Postat av: Madde

Ha ha ha vi hittar väl aldrig nån skit Anita?

Det är ju bara "bra att ha grejer"....

Tänk att två kärringar kan lyckas hitta så mycket som vi gör på våra loppisrundor???

Helt fantastiskt:)



Tack för fikat:)



Kraaaam

2011-07-29 @ 10:47:18
Postat av: Madde

Ha ha ha vi hittar väl aldrig nån skit Anita?

Det är ju bara "bra att ha grejer"....

Tänk att två kärringar kan lyckas hitta så mycket som vi gör på våra loppisrundor???

Helt fantastiskt:)



Tack för fikat:)



Kraaaam

2011-07-29 @ 10:52:29
Postat av: Anita

Hej Madde...nej vi köper aldrig något skit faktiskt,

vi köper bara sådant vi behöver....Synd bara att ena loppisen var stängd...men dit åker vi en annan dag....då har vi ju den kvar.....Tack för en kul dag......kram......

2011-07-29 @ 11:21:36
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Madde

Vi köper väl aldrig nån skit....ha ha.

Det är ju bara "bra att ha saker" som vi drar med oss hem;)



Tack för kaffet:)



Kram Madde

2011-07-29 @ 11:40:20
Postat av: Madde

Ha ha ha jäklar vad många kommentarer det blev från mig;)....ja du vet jag skyller på blogg.se.....



Kramen<3

2011-07-30 @ 09:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0