Söndag 17/7



                 Vad är det vi har kommit hem till,
                 jag vill ligga i en solstol på altan och
                 klaga på att det är för j........varmt,
                 och så vill jag hoppa i tunnan ca 10
                 gånger per dag för att få svalka.....

                 Nu sitter vi här med en grå himmel
                 och vi vill knappast gå ut och rasta
                 Ludde eftersom man inte vet om det
                 kommer en regnskureller ej..........

                 Goe Gubben har jobbat hårt i dag
                 han har rivit tapeter och tvättat tak
                 i Erik's gamla rum....nu ska det bli
                 vårt nya tv-rum till vintern.....han
                 har även hunnit med att sätta upp
                 fiskbensmönstrad glasfiberväv
                 som sedan ska målas....vitt.........

                 Själv har jag lagat tacogratäng till
                 två hungriga pojkar som var på
                 no surrender fest i Mullhyttan.....
                 och de var hungriga så det blev
                 väldigt tidig middag i dag.........
                 På e.m har jag legat i en solsäng
                 i kuvösen och tittat på alla repriser
                 av Vem vet mest som sänts denna
                 vecka..........Nu blir det att titta på
                 Damfotboll....i morgon börjar Goe
                 Gubben  jobba och jag går in i den
                 vanliga vardagslunken...........A......

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja vädret kunde vara bättre men man får hitta på andra "nöjen" som att putsa fönster inte lika gemytligt men med hälften gjorda känns det rätt bra.

Ha det gott kram AQ

2011-07-17 @ 22:15:08
Postat av: Anita

Haha....där slog du huvudet mitt på spiken.....jag har nämligen tänkt att börja putsa mina fönster i morgom.....kram....

2011-07-17 @ 22:21:02
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0