Onsdag 20/7



                               Hej Alla Glada.............

             I dag blir det en sväng till Karlskoga med Goa
             Ludde, han ska besöka vetrenären för han gjorde
             illa sina sporrar när han lekte ute i trädgården och
             såg nog inte stängslet som sitter vid häcken utan
             sprang rätt in i det och fastnade med sporrarna så
             det blödde........annars går livet sin gilla gång........
             försöker få lite sol på mig mellan molnen och regn-
             skurarna......Vi har även haft fisk vecka då Erik varit
             och fiskat, först fick han fina abborrar som vi stekte
             och åt upp....jättegoda var dom......och i går kom han
             hem med tre fina gösar som ska bli helgmiddag här..



            I morgon blir det att åka in till Örebro och
            vattna blommor för Magnus och Anna är i
            ett så "satans" varmt Turkiet som Magnus 
            uttryckte det.........men nu ska jag tvätta
            lite åt Erik...vi har gjort en deel han och jag,
            jag tvättar åt honom och åker till Mullhyttan
            och hjälper Fredric med staketet.................

            Ha det gott alla............A..............................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0