Lördag 9/7



          Här ligger Ludde och väntar på att Wilma ska
          komma ....hon har ringt och frågat om hon fick
          komma i dag också och det fick hon ju...........




                     Mitt fina ap-träd är nu så himla fint och
                     lika stort som jag ...ca 166 cm...........



                      En paus i tunnbadandet ...då kommer 
                      ritblocket fram..............................



                Lagom till middagen som var grillad lövbiff
                och potatisgratäng kom Daniel, Annelie och
                Veronika.......och sedan kom Farmor Siv med
                jordgubbstårta för att Gratta sin förstfödde och
                enda son .....Goe Gubben... eftersom han hade
                fyllt år när vi var utomlands...............A............ 

Kommentarer
Postat av: Madde

Mysig Lördag du fick.....Med mycket folk omkring dig och god mat....och tårta.

Ap-trädet var en intressant växt.Har aldrig sett eller tänkt på att du har det där.Måste undersökas nästa gång jag kommer till dig.



Kram Madde

2011-07-10 @ 11:00:09
Postat av: Anita

Hej Madde......Ja det kom hem lite ungar och det är ju alltid roligt.....Jodu ett ap-träd har jag på framsidan.....vi kollar in det när du kommer...kram...

2011-07-10 @ 11:16:04
URL: http://lekebergsb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0