Lördag 30/7

               GodMorgon

    I dag är det sådant där obestämd
    väderlek....det kan bli vad som helst
    så därför tittar vi på lite bilder från
    gårdagskvällen och nu på morgonen..



                            Kvällshimmel.......



              Här satt vi och åt goda pilgrimsmusslor igår
              kväll.....och då kom jag på att vi hade varit
              gifta i 29 år dagen innan.....och Goe Gubben
              upp och hämta en flaska champagne för att
              skåla och fira.....och när vi druckit upp första
              glaset säger Goe....du, var det inte 28 augusti
              som vi gifte oss.....haha.....men det gör väl
              inget....champagne är aldrig fel..................



        Goe Ludde är väldigt lik sin matte.....han vet hur
        man gör...... ingenting.....godingen.............



       Här nere utanför garaget står det en annan goding.....



      Ja här är tredje godingen ....och idag blir det golvläggning i
      nya tv-rummet.......och han spelar Dire Straits på hög nivå
      då vet jag att han är  glad den Goe.........och jag får ta hand
      om disken och det ska jag göra nu...ha en bra lördag....A.....

Kommentarer
Postat av: Madde

Snygga tapeter.....jag stog och tummade på dom där på färghandeln.Det där blir bra det;)

Klart han är glad den goe....



Kram Madde

2011-08-03 @ 08:48:59
Postat av: Anita

Hej Madde...ja tapeterna blev faktiskt riktigt bra ...kommer snart bilder från hela tv-rummet...Kram...

2011-08-03 @ 20:36:45
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0