Kakor



              Vilket skitväder rent ut sagt......Erik kom
              hem och åt frukost tillsammans med mej
              sedan skulle jag börja putsa fönster var
              det meningen........men jag började baka
              kakor i stället....................................



              Så det blev choklad och jordnöts kakor



              Vi får fikagäster när Goe Gubben kommer hem
              från jobbet då kan det vara gott och bjuda på 
              något gott nybakat..............A........................

Kommentarer
Postat av: Madde

Mysigt du har det vännen....

Kakorna ser mumsiga ut;)



Kram Madde

2011-07-20 @ 09:19:01
Postat av: Anita

Det är skönt med semester...jag skulle kunna tänka mig ha det året om faktiskt....kakreceptet snodde jag på din blogg...de kanske inte ser lika fina ut men jäklar vad goda dom var..kram....

2011-07-20 @ 10:53:56
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0