Kakor



          Ja den här bilden och receptet var jag inne
          och snodde från Madde's blogg..........och
          så bakade jag dom...........



           Ja och så här ser mina ut......inte alls som
           dom på Madde's bild ....men jäklar vad
           goda dom var.......vi hade ju kaffegäster
           här och den mannen åt upp 4 st ...Goe
           orkade bara med två och tre pojkar
           åt upp två var så det blev inte så många
           kvar......men vad gör det, de är ju gjorda
           för att ätas upp...................A.................

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hembakat är bäst,godast och sundast.Efter att Peter kom hem från affären med havreflarn och jag av en slump läste innehållet bojkottar jag köpta kakor.

Burken innehöll 42 olika tillsatser och mina hembakta innehåller 5 ingredienser.Skrämmande.Kram AQ

2011-07-20 @ 21:06:07
Postat av: Anita

Ja och dessa köpta kakor kan ligga flera år utan att mögla så då förstår man ju att det inte kan vara nyttigt att äta....vi äter inte mycket kakor så när vi ska ha då bakar jag......kram...

2011-07-21 @ 11:20:20
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0