Glass



         Det här är den godaste glassen jag vet........när
         jag var liten hette den Puckstång och fanns i
         smakena vanilj, päron och jordgubb.....Goe Gubben
         ville ha en glass och jag sa om du hittar en liten
         glass så köp den till mig...........och så kommer
         han tillbaka med min favoritglass................
         fast nu heter den jordgubbspinne.............



          Här ligger Goe Ludde och trynar gott på min nack-
          kudde.................................



           Vy över Öresundsbron på förmiddagen.......A...............

Kommentarer
Postat av: Madde

Mmmm den glassen var god.Dom har den inne på Konsum med vanilj/jordgubb men där heter den Lill-Per(det är sia-glas som har den)Visst är den god=)



Kram Madde

2011-07-09 @ 08:51:03
Postat av: Anita

Ja den är jättegod...visste inte att den fanns på konsum....då ska det ätas glass i sommar....Kram....

2011-07-09 @ 23:04:47
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Madde

Mmmmm det kan du ge dig på;)

2011-07-10 @ 10:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0