Onsdag 19/1



          Tänk att jag alltid får kvar något från julen,
          detta står i badrummet, och varje gång jag
          går in tänker jag, att nu måste jag ta bort
          de röda banden och den broderade tomten,
          men sedan glömmer jag bort det och går ut,
          men nu är det hög tid så när detta inlägget
          är klart så ska jag genast gå in och plocka
          undan det...............



                 Jag har gjort en potatisgratäng med
                 purjolök och köttfärs i som jag utfodra
                 Daniel och Erik med....Goe Gubben och
                 jag har ju gjort ett uppehåll i potatis
                 ätandet så vi får vål steka lite vitkål
                 i stället.....hm......Mina två jobbarnätter
                 är nu över så nu är jag långledig, och
                 då tänker jag ta tag i en hög med stryk-
                 tvätt som har legat och väntat på mig
                 allt för länge..........A........................ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0