Ny bok



          Jaha då har det  kommit ännu en bok
          till "bibliotek", (när hinner jag läsa??)men
          Goe kunde konstatera att den var ju inte till
          honom, och jag kanske kan säga detsamma
          eftersom titeln är LCHF för tjejer...........men
          det verkar vara goda recept, så nu ska det
          börjas lagas medelhavsmat i det Sandströmska
          hemmet........jag längtar redan efter potatis....
          gratänger, mos, bakpotatis, klyftpotatis.....ja
          listan kan bli hur lång som helst på sådant som
          är förbjudet............

          Nu har jag jobbat två nätter och nu ska jag fira
          helg...sitter och väntar på Tornado städ som ska
          komma och göra fredagsfint här....det är en lyx
          som jag unnar mig........Ha en trevlig helg....A.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0