Mitt nya liv.....



             Jaha ja i dag har mitt nya liv börjat........
             Det blev två surdegsmackor och kaffe
             till frukost.....sallad med räkor,ägg,
             rödlök och paprika till lunch och till
             middag lagade jag en god kycklings-
             soppa med nudlar.......och nu när jag
             skulle hoppa i säng kände jag att jag
             låg nog väldigt lågt i mitt blodsocker,
            och det var bara 4,6....så nu sitter jag
            här och äter surdegsbröd igen......



           Ludde tyckte det var kallt i dag så han har
           legat och sovit under sin filt hela e.m.......A......

Kommentarer
Postat av: Albertmargrethe

Just checking to see if my dad s guest book is working, not that I don not believe him. I might just have to have one of these myself.

2011-09-08 @ 10:11:53
URL: http://albertmargrethe.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0