Fredag 7/1



          Efter boken om kungen har jag köpt nästa bok
          om Kungligheterna nämligen den om Victorias
          och Daniel's bröllop.......boken om kungen var
          ingen höjdare tyckte jag.......karlar är egentligen
          bara små pojkar......som tror att de kan göra som
          de vill........hoppas att denna bok är bättre..........
          Daniel är ju fortfarande nykär så det finns inga
          större skandaler om honom ännu..................

          Tiden är nu inne för att återinträda i tjänst.........
          det har varit skönt med ledigheten.........i dag blir
          det inte mycket gjort här hemma....jag vilar mig
          i form inför natten......Goe Gubben tar med sig lite
          Kina mat från stan, så någon matlagning blir det
          inte heller i dag........A.....................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0