Fredag 28/1



   I morgon har jag levt i 14 dagar med
   mina nya matvanor, och det går skit-
   bra måste jag säga, jag är inte hungrig
   alls, det jag har svårast med är att jag
   inte får äta frukt, men i morse när Goe
   Gubben åkte till jobbet så tog jag ett
   blodsockerprov och det visade 5,6 då
   tog jag en clementin och gick och la'
   mig och den clementinen njöt jag av 
   som om det vore en trerätters middag

   Eftersom jag ska jobba i natt så sov jag
   länge, och när jag tog ett nytt prov in-
   nan frukost så visade det 5,4 så då
   sänkte jag insulinet med 2 enheter..

   På dessa 14 dagar har jag gått ner
   2,1 kg och minskat 5 cm i midjan
   Så varje Lördag nu tänker jag lägga
   ut här på bloggen hur det går med
   min bantning och tala om mått och
   viktnedgång, och mitt insulinintag
   som jag nu har minskat med 36??
   enheter på 14 dagar det är nästan
   för bra för att vara sant........A......

Kommentarer
Postat av: Linda

Oj vad duktig du är vännen !!

Kanon bra ju !

Jag håller alla tummar för dig och kommer följa din bantning med spänning =)



Trevlig helg !!



Kramizar

2011-01-28 @ 17:01:35
URL: http://eaglestar77.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej Linda....Ja det är nästan för bra för att vara sant...men tydligen funkar det på mej....jag behöver många som håller tummarna nu...Tack...

Trevlig Helg....Kram Anita.....

2011-01-28 @ 18:35:17
Postat av: Madde

Jäklar vad duktig du är vännen....så duktig så.

Kram Madde

2011-01-31 @ 15:20:17
Postat av: ANITA

Hej Madde...just nu går det trögt tycker jag, med så är det ju här i livet....det kan ju inte flyta på felfritt hela tiden....kram...

2011-02-01 @ 10:15:08
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0