Vänsterhänta



        Jaha när Goe Gubben har lagt på mattorna så
        får jag gå efter och rätta till dom och det beror
        på att hans hjärna är felvänd....han är nämligen
        vänsterhänt.......



       Så här ska alltså mattan ligga normalt enligt mig
       som då är högerhänt.....för att inte tala om när han
       varit framme och skurit bröd...haha......men nu är
       ju bara så med hans hjärna att det blir lite fel ibland
       och det är bara att acceptera....(jag har också vänster-
       hänta arbetskamrater men jag vet inte hur dom lägger
       sina mattor).........Kram Kram..............................


Kommentarer
Postat av: Madde

Ha ha ha du är väl för rolig vännen.

Ja jag håller nog med dig om att mattan ska ligga som du säger.....Men då är jag ju högerhänt med;)

Kram kram

2011-02-09 @ 08:54:41
Postat av: ANITA

Javisst lägger han dom fel...bra Madde att du håller med mig....i morse hade han "rättat" till mattan igen åt fel håll....Kram...

2011-02-09 @ 10:36:10
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0