Måndag 21/2

     Äntligen en Måndag som jag gillar
     den när jag går av efter att ha jobbat
     tre nätter......Fast jobbar helgen har
     gått jättebra....jag har jobbat med tre
     olika syrror och det är rätt bra för man
     har olika saker att prata om så det blir
     inte långsamt.......men nu är det sex
     veckor kvar till nästa långhelg..........



       Erik och en kompis kom hem i Fredaga för att de
       skulle bada i tunnan på lördagen...............
       Goe Gubben hjälpte dom att elda, och på kvällen
       var det fem grabbar som satt i tunnan och hade
       roligt.....sedan drog de till Mullhyttan på fest
       och sedan ringer Erik till Goe Gubben att han skulle 
       lägga på ved i tunnan för det kommer ett gäng
       och ska bada.......Ja klockan fem var Lars uppe
       och röt i för då var det ett himla liv i badrummet...
       sedan blev det tyst.......och  på morgonen är det
       en tjej som har glömt ett par trosor och en bh kvar
       här....och jag vet vems det är men hon får gärna
       komma hit och hämta dom....annars finns risk att
       jag själv överlämnar dom vid ett lämpligt tillfälle......

      Nu är "frukostmackan" uppäten så nu är det sängen
      som gäller.........................A.......................... 

Kommentarer
Postat av: Madde Q

Ja du vännen.....Vad ska man säga?

Jag skulle vilja vara en liten råtta i ditt hus.

Det händer så mycket konstiga grejer där.

Stackars er.....



Kram kram

2011-04-20 @ 10:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0