Kväll......



             I kväll har jag tagit en dust med symaskin
             vi har ett kärleks-hat förhållande med varandra

 
           Lite knappar som jag sparar på..............



               Nytt överdrag till stolar och soffan..................



                Mammas gamla läkerolburk med fingerborgar



                  Här i hade hon knappnålar............



                   Gammla fiskargubben....hennes far var sjöman.....



                Jag tycker att jag får ett helt annat kök
                när det kommer på nya överdrag på
                stolar och soffan................



                        Eller vad tycker ni......visst blir det bra..........




      Hjärtkuddar tycker jag passar bra tills i morgon
      när det är......... AllA hJÄRTANS DAG......A..........


        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0