Snart Natt



               I kväll har pojkarna och Wilma varit hemma
               vi åt Goe Gubben goda hemgjorda pizzor,
               jag hann aldrig få med dom på bild för de
               gick åt som smör i solsken.....själv gjorde
               jag en saffranspannkaka......för det åt Magnus
               och Anna när de var på Gotland i somras........
               Anna's mamma är från Gotland, så de har ett
               hus dit de åker varje sommar.............och till 
               sommaren är det tänkt att Goe Gubben, jag
               och Ludde ska åka över en sväng med hus-
               bilen.....Ludde och jag har aldrig varit på 
               Gotland och nu är jag ju tvungen att åka dit
               för att provsmaka deras saffranspannkaka
               vi hade även fått en burk med Salmbärssylt
               och så lite lättvispad grädde till det.......och
               jag tyckte det var gott....lite som vår Små-
               länska ostkaka men det var ju saffran i denna
               och Anna gav min kaka också godkänt........Nu
               har Wilma och jag spelat Fia med knuff.....så nu 
               väntar jag bara på att hon och Ludde som ligger
               på övervåningen själva, ska somna så jag får
               stänga av tv:n.........A........................... 
                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0