Snabba Ryck



         Haha....nu var det färdighandlat...........
         10 05 parkerade jag utanför Gallerian
         Sedan upp på Lindex.......provade en
         kavaj ett linne och en blus.......tog ett
         par strumpbyxor, hårspray och ett läpp-
         stift.......betalade allt och ner till Albrect's
         guld handlade en julklapp och ett silver-
         halsband med örhängen och drog ut ett
         presentkort vid automaten....slängde några
         ord med Anita en gammal arbetskamrat från
         nattjobbet på Linden.......och när jag sätter
         mig i bilen för att åka hem är klockan 10 33....
         det vill jag kalla för snabbhandling........A.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0