Lutfisk



                            GODMORGON......

          Tisdag morgon har börjat ganska bra tycker
          jag........jag har redan "pratat" med min goda
          vän Mariana över fejan, fast jag tror att hon
          sover ännu......kul är det i allafall................
          att vakna och se att någon har skickat ett
          "brev" till en........

          Goe Gubben kommer nog inte hem på denna
          sidan midnatt... först ska han jobba sin dag
          och sedan bär det iväg till Grythyttan på julbord
          och jag kan känna att dit skulle jag också gärna
          varit inbjuden till, men jag ska ha ett "eget"
          litet julbord här hemma......Lutfisk...................
          Här hemma är det bara jag som äter lutfisk
          så därför passar jag på i dag....så det lär bli
          lutfisk till Lunch, mellanmål, middag och kvälls-
          mat.........2 1/2 kilo lutfisk har jag i ugnen nu
          ja jäklar vad gott det ska bli.......och så sätter
          jag på lite julmusik........så att rätt stämmning
          infinner sig........Ha en bra dag...........A..........
       

Kommentarer
Postat av: Mariana

Halloj Rallybruden... :)



Visst är det mysigt och kul med dessa "brev"...

Det betyder mycket att få positiva tankar från vänner...



Undrar just hur mycket lutfisk Du har ätit..haha...

Nu klarar Du Dej ett tag antar jag..



Var rädd om Dej och ryggen... kram..

2011-12-06 @ 23:40:08
Postat av: Anita

Hej Fina Mariana.....Lutfisken var jättegod....och jag åt bara till middagen...så det finns kvar tills i morgon också...det blev en jätteportion men gott var det....ja ryggen känns inte bra ....men det ordnar sig nog......Ha det gott...kram Anita....

2011-12-07 @ 01:08:17
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0