Fredag 2/12



                          GODMORGON..........
     
         I dag är jag uppe med tuppen.....den där rygg-
         eländet håller på att ta livet ur mig................
         men det är fredag och jag är såå sugen på paj
         och eftersom jag ska åka till Marieberg Galleria
         för att inhandla mig ett par röda strumpbyxor
         så ska jag passa på att köpa lite lax och goda
         skaldjur att fylla pajskalen med........mums....

         Men det får inte ätas för mycket paj för i morgon
         väntas det julbord på Olshammarsgården.........
         det ser jag fram mot.......jag tänker sitta länge
         och bara njuta........Nej nu blev jag hungrig så
         det är dags för frukost och göra ett par pajdegar
         sedan ska jag hänga på låset till affärerna.........



      Ja snart är det jul och då måste
      man matcha tomten.........A.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0