Tvättmaskin



         GodMorgon....

Nu blir det till att köpa ny tvätt-
maskin....den gamla har gett
upp........milde himmel vad mycket
tvätt det blir när man inte har tvättat
på en vecka..........I dag kommer det
det en ny tjej som ska börja städa
hos mig som heter Elin..........blir nog
bra tror jag........Det drar även ihop
till två jobbarnätter.....skönt att det
har blivit lite svalare, sist jag jobbade
var det tropiska nätter, så svetten
rann i floder....tur att det finns AC
i bilarna så man kunde svalka sig
lite när vi var på väg till brukarna.....
ja brukarna så vill de som vi besöker
inte kallas läste jag i NA, och jag
håller faktiskt med det är inget bra
benämmning på våra "kunder"
men vad ska man säga i stället ??
Nej nu är det dags för lite frukost
och lite plock innan Elin kommer
Ha en bra Onsdag..........A...........

Kommentarer
Postat av: Annelie

Å vilket elände,inte kul med trasig tvättmasin.Hoppas du får den ny snart.Hihi,man kan väl säga,dom gamla godingarna kanske. Hoppas du får ett par bra jobbarnätter. Kram på dej

2011-08-31 @ 14:26:16
Postat av: Anita

Hej Annelie...Det är när man saknar en tvättmaskin som man har såå mycket kläder som behövs tvättas..haha jag ska kolla inatt om det går hem med gamla godingar...Kram kram.....

2011-08-31 @ 18:44:48
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Madde

Godingar...ha ha ni är för goa tjejer;)



Kram till er båda.

2011-09-01 @ 12:36:55
Postat av: Annelie

Hihi,ja du Madde då är vi tre godingar då.

2011-09-02 @ 10:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0