Tisdag 2/8



      Ja nu har jag kommit i mitt rätta element igen...
      vattnet......just nu har vi kommit till Motala och
      Varamobadet.......vi har med oss husbilen och
      tänker ta oss några dagar ledighet innan jag
      ska börja jobba på fredag natt......................



         Det är hett som attan men Vätterns vatten är
         svalkande vi har badat många ggr i dag....................

         I kväll ska vi gå på lokal och äta god mat........
         återkommer om detta senare.............A............

Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbara dagar vi haft med sol och värme,semestern går mot sluttampen så nu njuter jag i fulla drag av dessa dagar Kram AQ

2011-08-02 @ 18:59:21
Postat av: Anita

Ja nu måste man suga på karamellen för snart är det höstrusk som vi vaknar upp till......men det har sin tjusning det med .....men jag gillar sommaren allra bäst........ha det gott...kram....

2011-08-02 @ 21:58:51
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Madde

Njut på du vännen min.

Du har haft semester så läääääääänge nu.

Du vet vi måste ha höstrusk.....för att vi ska uppskatta sommaren så som vi faktiskt gör;)



Kraam



Madde

2011-08-03 @ 08:51:47
Postat av: Anita

Hej Madde..Ja, nu njuter jag för nu är det dom sista semesterdagarna, och denna semestern har varit så himla bra , så det kommer jag att leva på hela långa hösten...kram....

2011-08-03 @ 20:28:32
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Madde....ja jag vet att det kommer en höst som du älskar....jag ska försöka uppskatta den också...kram.....

2011-08-03 @ 20:31:34
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0