Surströmming



        Ja då är det snart dags.....i vår familj är det
        Daniel och jag som tycker om surströmming
        alla pojkarna har smakat och Goe Gubben
        tycker att det är pest och pina sedan en f.d
        arbetskamrat lagt en surströmming under hans
        säng.....det kan jag berätta om en annan gång.....

        Daniel och jag har ätit surströmming varje år
        ute på altan, men nu har han en så fin balkong
        i sin lägenhet på Kastanjen så nu tror jag att
        vi tar vår surströmmingsskiva där i stället........

        Det ska nog bli någon gång nästa vecka när det
        är fint väder så att alla hyresgäster har sina
        balkong-dörrar öppna, så de får in den goa
        doften....haha....(nu var jag inte snäll)............A.....

Kommentarer
Postat av: Madde

Hmm Göran och jag har försökt en gång.

Men nja jag tror jag berättade för dig hur det hela slutade.

Vill så gärna...men det går inte....tror jag.

Får se, vi kanske testar igen....MEN DÅ GÅR DET ÅT MYCKET VIN;)



Kram på dig vännen<3

Madde

2011-08-30 @ 14:32:07
Postat av: Anita

Ja du har berättat.....det konstiga är att när jag smakade det först gången tyckte jag om det....nej inget vin men en kall öl till är inte dumt....kram...

2011-08-30 @ 19:18:52
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0