Soppa



          I dag tänkte jag göra en höstsoppa..........
          med köttfärs och morötter, lök, svamp
          palsternacka, paprika, purjolök och
          enrisrökt bogskinka.....kryddar med
          oregano, het paprikapulver, spis-
          kummin, kajennpeppar,  salt och
          vitpeppar....och så slänger jag i
          pastaskruvar av fullkorn så den blir
          lite matig.......ja det var vad jag 
          hade hemma i kylskåpet...........
          Återkommer till er om jag får
          tummen upp eller ner för denna
          egenhändigt komponerad soppa...A.......

Kommentarer
Postat av: Annelie

Å vad mumsigt med soppa,och den där lät riktigt god.Måste jag nog knåpa ihop nån gång. Ha en skön måndagskväll. Kram på dej

2011-08-29 @ 16:20:22
Postat av: Annelie

Föresten,glömde att säga välkommen tillbaka,tur att du inte blev borta från bloggen så länge,hihi. Finns ju liksom bara din blogg som går att läsa,man får skratta,och får lite ideer på mat och bakverk,och du visar jättefina bilder.Aldrig nån smutskastning av andra människor det tycker jag om. Kram på dej

2011-08-29 @ 16:27:24
Postat av: Anita

Ja soppan var helt ok....ja pausen blev ju inte så lång, och mat är ju en sådan sak som måste göras varje dag så det är ju inte så svårt att ta en bild och skriva några ord......Ha en bra Måndagkväll...Kram......

2011-08-29 @ 17:50:21
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Madde

Nej men titta det är ju min lilla favvotjej Annelie som är inne och kommenterar här.

Jag håller helt med Nilsson såklart!

Din blogg är så jäkla bra:)



Kram Madde

2011-08-30 @ 14:38:47
Postat av: Anita

Jo visst är det favorittjejen Annelie som har lagt en kommentar....hon gör det ibland så trevligt så....Kram......

2011-08-30 @ 19:24:28
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0