Skrivsugen



          Ja det här med bloggpaus blev ju kortvarig
          för jag tycker att det är roligt att skriva om
          min vardag....och jag ser ju att det finns de
          som vill läsa om den, och de som inte vill
          det, behöver ju inte titta in......................
          I dag när jag vaknade efter två nätters jobb
          så såg det ut så här när jag tittade ut....regn....



          Här är det en nybadad Ludde som vill
          hjälpa till med disken.......................



            Men efter ett tag var inte disken så rolig
            längre så han tog en liten "napp"..........

           Goe Gubben och jag har firat bröllopsdag
           nu i helgen.......fast mera firande blir det
           nästa år................................A..............





Kommentarer
Postat av: Madde

Jaså du vännen....du har haft bloggpaus du?

Det missade jag för jag är ju inte ute här i bloggvärlden så ofta nu för tiden.

Men det är klart att du ska skriva när du tycker att det är kul att skriva om din vardag.Det blir ju lite som en dagbok,som man kan kolla tillbaka i.

DU SKRIVER JU SÅ BRA OCH ROLIGT;)

Satt själv och läste lite i min....va fan vad mycket man har skrivit genom åren.

Jag skriver för att JAG själv vill det....så fortsätt med ditt skrivande du ,för att DU vill.

Jag älskar att läsa om din vardag......det förgyller min vardag;)



Kram Madde

2011-08-29 @ 08:35:23
Postat av: Anita

Haha...ja du Madde....du vet jag talar och bubblar och ibland blir det fel...därför blev det en bloggpaus men som du ser kunde jag inte hålla mig utan började igen.....jag tycker om att läsa om din vardag med, men nu har du haft lite stiltje på den fronten men det går ju i vågor, om man har lust att skriva eller inte.....men jag läser gärna när du får lust igen.....Kram.........

2011-08-29 @ 12:54:03
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0