REA



               Nu har Svensk Damtidnings webbshop rea
               jag har fyndat denna snygga väska fast i
               svart för 299 kronor......snygg tycker jag
               har kostat 429 kronor........


                    När jag ändå var i köptagen så slängde jag
                    med denna också.....kombinerad plånbok/
                    axelväska, den kostade också 299 kronor
                    har kostat 475 kronor.......så nu var dagens
                    handling avklarad.......det går fort att 
                    handla när man är uppkopplad, passar mig
                    som avskyr att springa i affärer........A........
                  
               

Kommentarer
Postat av: Madde

Håller helt med dig....avskyr med att springa i affärer.

Snygga väskor<3



Kram Madde

2011-08-30 @ 14:27:00
Postat av: Anita

Hej Madde....vilken tur att man kan nätshoppa när man inte vill springa i affärer....bättre med loppisar.....kram.......

2011-08-30 @ 19:15:12
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Madde

Ha ha ja helt klart bättre med loppisar.

Vi får ta en runda snart igen du & jag och en mysig fika efter det;)



Kraaam<3

2011-08-31 @ 07:45:43
Postat av: Anita

Hej Madde.....ja klart att vi måste ta en loppisrunda snart....vi kanske skulle ta en sväng till hemsjön också innan de slå igen....kram....

2011-08-31 @ 08:59:17
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0