Onsdag natt



                Ja då har jag en sådan där "rullenatt" när
                jag inte kan sova.........och varför kan jag
                inte sova....jo därför att på vårt APT möte
                i kväll hällde jag i mig två muggar kaffe
                och jag dricker bara kaffe på morgonen
                annars........så jag har legat och vridigt
                mig i sängen ca 1 timme och med hjärt-
                klappning också på köpet...............nej
                nu får det vara nog tänkte jag.........och
                här sitter jag nu och glor på datorn......A....

Kommentarer
Postat av: Madde

Hmm låter jobbigt.Hjärtklappning är lite läskigt...brukar få det jag med ibland.



Kram Madde

2011-08-25 @ 09:05:21
Postat av: Anita

Skit-kaffe.....men av mitt eget kaffe får man inte hjärtklappning.....man kan ju inte ligga ner och känna dessa träliga hjärtslag, då är det lika bra att gå upp och sitta några timmar vid datorn...Kram

2011-08-25 @ 09:32:23
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0