Lördag 20/8



         I morgon ska vi ett lite försenat födelsedagskalas
         för mig, Goe Gubben och Erik......försenat på så vis
         att vi firade inte våra födelsedagar förra året, Goe
         och jag.......och i år har ju Goe Gubben fyllt 55 år
         så nu tyckte vi det var dags......Så därför kokar jag
         just nu på en höstgryta tills i morgon......................



          Och i den ska jag ha gula kantareller..............



         Jag äter jättemycket tomater...helst små
         gula och röda....det är mitt smågodis......



          Vi har ju tillbringat en stor del av dagen med
          att springa i affärer...(som jag avskyr).......
          På coop forum hade de kinesiska vild(vad
          det nu betyder)fångade kräftor för 69 kronor
          paketet, så då blev det 2 paket med hem.....
          jag har annars jättefina Hjälmarkräftor kvar
          i frysen men dom tar vi vid ett bättre till-
          fälle.........ikväll blir det Kina kräftor............

          Ha nu en skön Lördagskväll alla Goa....A....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0