Kroppkakor



              Näst sista dagen i månaden Augusti och
              enda fördelen med det är att jag går
              och väntar på "gammal" potatis........

              Jag är så himla sugen på kroppkakaor
              men de kan inte göras på potatisen vi
              har nu, så därför går jag här och väntar
              på riktig potatis........och i år ska jag
              försöka få tag på Asterix potatis, och
              det brukar inte vara så svårt, för den
              är tydligen bra att göra "kroppisar" på

              I dag blir det en strykdag framför tv:n
              och friidrotten...........men nu kurrar
              det i magen så nu är det hög tid att
              få i sig lite frukost...........A..............

Kommentarer
Postat av: Madde

Älskar också kroppkakor.

Men jag gör i stället en Norrländsk variant som kallas Kams.Det gjorde alltid min mormor.

Så jäkla mumsigt;)



Kramen...<3

2011-08-30 @ 14:29:05
Postat av: Anita

Visst är det gott....nästa gång du gör Kams lägg ut på bloggen så jag får se.......Kram......

2011-08-30 @ 19:16:54
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0