Torsdag 7/4



         I dag när jag var på väg till vetrenären med 
         Ludde var jag bara tvungen att stanna och ta
         lite kort på himmeln....jag tycker precis det är
         sommarmoln......påminner mig om barndommen
         när vi badade och gick i simskola i Timmernabben,
         ut vid kusten, var det molnfritt men tittade man in-
         åt land så låg det alltid sådana här moln..............

         Jo jag skulle ju fråga om det är ok att jag cyklar
         med Ludde...men det hanns inte med för vetrenären
         var lite stressad för hon hade blivit biten illa av en 
         kissemisse så hon var tvungen att åka till VC och få
         PC....men blodprovet på Ludde gick bra han lämnade
         ifrån sig mycket blod både på sig själv, vetrenären och
         britsen, men han var så duktig ....jag hade tagit med
         bitar av ost som han älskar, så han var mest intresserad
         av dessa bitar.......nu har han nyss varit ute i skiten och
         grävt ner ett ben så han är alldeles svart om nosen, så
         går han in till vita ryamattan och gnor nosen......tur att
         Tornado kommer i morgon.....A................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0